שאלות ותשובות

מוצר חכם הינו מוצר חשמלי אשר מופעל ידנית / ע"י קליטה מרחוק דרך רשת ה WIFI הביתית. מקנה לך אפשרות לחסוך עשרות עד מאות שקלים בחשבון החשמל החודשי / שנתי שלך.

קופסה 55 היא הנפוצה ביותר בבתים ישנים ודירות שכורות – 

קופסת גוויס נמצאת בבתים חדשים יותר –

בבתים ישנים יכולה להיות גם קופסה מלבנית סטנדרטית לדוד. מתחת לטיח –

ומעל הטיח – 

מבחינה אסתטית עדיף להתקין מתחת לטיח אם יש כמובן שקע בקיר.

 

כיבוי והדלקה מרחוק בזמן אמת, קביעת שגרת לו"ז שבועי מסודר לכיבוי והדלקה, ספירה לאחור לפי זמן הנקבע מראש, מצב היעדרות, בניית בית לפי חדרים לצורך הנוחות האישית שלך, הגדרת פרופיל אישי, קבלת הודעות והתראות בזמן אמת במידת הצורך וכו…
ניתן ללמוד כיצד לתפעל את כלל הפונקציות המצוינות מעלה בדף "הוראות הפעלה לאפליקציה".

בדף "הוראות הפעלה לאפליקציה" תוכל למצוא מדריך מפורט מאוד לכיול המכשיר החכם. במידה ועדיין אינך מצליח, אנא השאר לנו הודעה דרך הדף "צור קשר" או שתוכל/י לחייג לשירות לקוחות שלנו 050-6952949

באפליקציית UCOMEN, כן. ניתן לשתף גישה דרך האפליקציה לכל חברי הבית אשר הורידו את האפליקציה וביצעו הרשמה לחשבון. ראה מדריך מפורט בדף "הוראות הפעלה לאפליקציה > UCOMEN "

כן, האפליקציה תומכת בשפה העברית וכמו כן גם הוראות כיול המכשיר לאפליקציה הינם בעברית, אפשר למצוא אותן בדף "הוראות הפעלה לאפליקציה"

במידה ומצב זה קורה, המכשירים המחוברים יפסיקו לעבוד מאחר ואין חשמל ואינטרנט בבית. אך כשהחשמל והאינטרנט יחזרו, כלל המכשירים החכמים שלנו יזכרו את כל הפעולות שנקבעו מראש, ללא צורך בהגדרה מחדש של לו"ז ופקודות \ כיול מחדש לאפליקציה.

המגוון טיימרים של SMARTR מתאים לכל סוג של התקנה על הקיר. במידה ואינך בטוח, הנך מוזמן לחייג לשירות לקוחות שלנו ולקבל ייעוץ והכוונה לאיזה מוצר יתאים לך 050-6952949

יש ללחוץ על הלחצן הידני במכשיר במשך כ 5 שניות עד שיהבהב במהירות ולכייל מחדש את המכשיר לאפליקציה.

בהחלט, ברגע שחיברת את המכשיר לחשמל וכיילת אותו לאפליקציה והרשת האלחוטית שלך, תינתן לך גישה מכל מקום בעולם, בכל זמן.

בהחלט, בזמן רכישה מהאתר, מוקנה לך שילוח חינם עד הבית.

כן, 24 חודשי אחריות על כלל המגוון.

במידה והנך מסתבך עם הליך ההורדה, אנא סרוק את הברקודים להורדה המופיעים בתחתית דף הבית שלנו. במידה ואופציה זו אינה פועלת גם כן, תוכל לפנות לשירות לקוחות שלנו 050-6952949.

הליך ההתקנה חייב להתבצע ע"י חשמלאי או בפיקוחו והדרכתו, ללא צורך בחציבה בקיר. תוכל\י למצוא סרטון הדרכה בדף "הוראות הפעלה לאפליקציה" > ICOMEN.

מוצרי בית חכם עושים כיום שימוש רק בתדר זה לצורך הגדרה ראשונית. הם יעבדו לאחר מכן בין אם אתה מחובר לרשת ובין אם אתה משתמש ברשת הסלולרית. כל ראוטר מנפק שתי רשתות, 2.4GHz ו- 5GHz … אם אינך מוצא רשת 2.4GHz ברשימה במכשיר הנייד, או אינך בטוח שהרשת שלך היא אכן בתדר 2.4GHz , אנא פנה לספק האינטרנט שלך לעזרה.
ראוטרים רבים החלו לתמוך ברשת כפולה, של 2.4GHz ו 5GHz יחדיו, באופן שהראוטר מחליף ביניהם לבד.
במקרה כזה יש להגדיר אותו (על יד אפליקציה ייעודית שלו או על ידי ספק השירות) לעבודה זמנית על תדר 2.4GHz עד לאחר צימוד ההתקן.